A hijabista -k világán belül: A szociális média kutatók segítenek megváltoztatni a modern muszlim nők arcát.
Néhány nőnek, egy It táska a kötelező kiegészítőjük. Néhány megfigyelő muszlim nőnek, a hijab, azaz fejkendő, a végső benyomást keltő ruharab. Nem csak fontos része a vallási hitüknek, a tradícionális fejkendőjük utolérte a divat legutóbbi trednjeit, feltörve az útját az aktuális divat stílusok közé a szociális média segítségével.
Ha az első Instagram sztárok utcai stylist -ok lettek volna, a legújabbak akkor a hijabista -k, kik használják az alkalmazást (másokhoz képest) mint egy saját stíluskimutatót, divat inspirációt találnak és megtalálják az egyenrangúsát a világon. A szociális média egy nagyon erős eszköz lett, mely megengedte a hijabista -knak, hogy megmutassák fiatal muszlim lányoknak, ők is divatosak és trendik lehetnek mialatt ragaszkodnak a hitükhöz. Valójában egy kulcstényező, amely megmutatja a nyugati világnak, hogy hey, a muszlim lányok is szeretnek stílusosak lenni.
Az amerikai fotós Langston Hues profilt adott nekik néhány határozott hijab hencegéssel a blogján. Jelenleg fotózza a legnépszerűbb hijabi bloggereket a hamarosan megjelenő könyvéhez ugyanazzal a névvel, felfedezte, hogy ez a stílusvonal létezik, eltekintve a jellemzőitől.
Bloggerek mint a Hues shoots hatalmas befolyással bírnak, és a divatdiktátorok már elkezdték látni a velük dolgozás potenciálját, hogy elérjék az összes muszlim nő figyelmét.
Itt néhány muszlim hijabista nő megmutatja a modern muszlim nő arculatát: